negar

مشاوره و روانشناسی

negar

مشاوره و روانشناسی

  • ۰
  • ۰

یادگیری NLP توسط ضمیر ناخودآگاه آموزش nlp
فرض کنید در یک شب بسیار تاریک در حال عبور از کوچه و خیابان هستید و در افکار خود غرق شده اید و به بیرون توجه نمی کنید و در آن لحظه یک سگ یا گربه با صدای بسیار وحشتناکی از کنار شما رد می شوند.

در آن به خود می آیید و با صحنه صدای حیوان روبرو می شوید. واکنش شما چیست؟

البته ترس در تمام وجود شما وجود دارد و این صدا باعث وحشت شما می شود. به هر حال آن شب می گذرد و بعد از مدتی دوباره به همان کوچه یا کوچه تاریک دیگری می افتید ، وقتی می خواهید از آن مکان عبور کنید ، احساس می کنید که

ترس دوباره به سراغ شما آمده است و دیگر نمی توانید از آن کوچه یا خیابان عبور کنید. در واقع ، وقتی گربه یا سگ را می بینید و صدای آن را می شنوید ، قصد ترسیدن را دارید. به این نوع ترسها که یک باره به سراغ شما می آیند ترس یا ترس مرضی نامیده می شود.

در این مثال ، ذهن انسان به سرعت یاد گرفت که ترس از یک الگوی خاص داشته باشد. تکنیک های NLP نیز به صورت الگو ، تکراری و سریع طراحی شده اند.اموزش nlp

ضمیر ناخودآگاه ویژگی مهم دیگری نیز دارد و این ویژگی این است که ذهن انسان می تواند با تکرار یک رفتار یا احساس ، یادگیری خود را تقویت کند.

NLP: تکرار رفتار آن رفتار را تقویت می کند.
فرض کنید کودکی می خواهد برای اولین بار دوچرخه سواری کند. فکر می کنید او بلافاصله پس از اولین بار سوار شدن می تواند کنترل دوچرخه را در دست بگیرد؟

ممکن است به یاد داشته باشید وقتی برای اولین بار دوچرخه سواری می کردید ، نمی توانستید فرمان را کنترل کنید ، تعادل خود را حفظ کنید و همزمان رکاب بزنید. بنابراین چندین بار تعادل خود را از دست دادید و پس از تمرین و تکرار و افتادن زیاد ، بالاخره دوچرخه سواری را آموختید.

هرگونه کار و رفتاری که به طور خودکار انجام شود ، با تکرار و تمرین آموخته می شود.

با استفاده از این ویژگی های ضمیر ناخودآگاه ، باندلر و گریندر تکنیک های nlp را ایجاد کردند. از این تکنیک ها برای حل مشکلات مختلف استفاده می شود. تکنیک های NLP باید سریع و تکراری یاد گرفته و انجام شوند ، و اگر این تکنیک ها را سریع انجام ندهید ، ذهن شما نمی تواند الگویی پیدا کند و رفتار جدیدی را انتخاب کند و رفتار قبلی را جایگزین کند.

ذهن خودآگاهانه یاد می گیرد. آموزش ان ال پی

شاید اگر ویژگی های سرعت در یادگیری و تقلید از ذهن نبود ، نمی توانستیم از والدین خود الگوبرداری کنیم و راه رفتن ، گفتگو و راه رفتن را خیلی سریع یاد بگیریم. یادگیری ذهن ما سریع و گاهی بلافاصله اتفاق می افتد.

به عنوان مثال ، در داستان کوچه تاریک ، عامل سرعت در یادگیری ذهن ، باعث می شود که ترسهای ترسناک و ترس را یاد بگیریم.

این سرعت عملکرد ذهنی و استفاده بیشتر از مغز در یادگیری ، گاهی برای ما دردسر ایجاد می کند (البته گاهی اوقات دردسر منجر به خوشبختی می شود). پیشنهاد می کنیم فیلم LUCY را در این مورد تماشا کنید.

  • ۰۰/۰۴/۱۹
  • نگار روح الامین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی