negar

مشاوره و روانشناسی

negar

مشاوره و روانشناسی

  • ۰
  • ۰

NLP چیست؟ تکنیک های NLP. آموزش NLP. مربیگری NLP.
برنامه نویسی زبان عصبی چیست؟
تکنیک های NLP.
برنامه نویسی Neuro Linguistic یک رویکرد مدل سازی است که مجموعه ای از روشهای مقابله با فرصتها و چالشهای زندگی را ارائه می دهد. این یک رشته کاملاً کاربردی است و مربوط به آوردن نتیجه به دنیای واقعی است.

این کار با نگرش کنجکاوی شروع می شود: ما به نحوه کار همه چیز علاقه مند هستیم. سپس این امر ما را به سمت مطالعه و مدل سازی افراد موفق در شرایط مختلف سوق می دهد ، این مدل ها به طور مداوم آزمایش و اصلاح می شوند.

از این مدل سازی تعدادی تکنیک حاصل می شود ، به طوری که آموخته ها می توانند تکرار شوند و به دیگران منتقل شوند.

آزمایش یک مدل همیشه: آیا در زمینه ای که ما در آن کار می کنیم کار می کند؟ این یک رویکرد مدل-آزمون-تصحیح-آزمون است. این یک رشته علمی نیست ، زیرا ما بیشتر از اینکه به تئوری آن بپردازیم ، روی آنچه کار می کند متمرکز شده ایم. با این حال ، ما تحقیقات علمی را به روز می کنیم ، زیرا مواد غنی برای کاوش و آزمایش فراهم می شود.

آموزش خوب نه تنها نحوه استفاده از تکنیک ها ، بلکه آگاهی و مهارت لازم برای انطباق آنها و ایجاد تکنیک های جدید را براساس پاسخ های تک تک مشتریها آموزش می دهد.

ما هم مربیگری اجرایی یک به یک را با استفاده از آموزشNLP ارائه می دهیم ، و هم تعدادی دوره برای آموزش استفاده از روش خود ، منجر به صدور گواهینامه.

چرا برنامه نویسی عصبی عصبی بسیار مفید است؟
NLP می تواند به شما کمک کند مهارت های ارتباطی و تأثیرگذاری خود را به طور قابل توجهی بهبود ببخشید. نه تنها این ، بلکه تمرین تکنیک های NLP انعطاف پذیری و توانایی شما در تسلط بر تغییرات را افزایش می دهد - همانطور که ورزش در یک سالن بدن قدرت بدنی ، انعطاف پذیری و استقامت شما را ایجاد می کند.

در تجارت ، NLP می تواند با کمک به شما در بهبود مهارت های رهبری ، فروش ، مدیریت و روابط خود ، نتایج شما را بهبود بخشد. در زندگی شخصی شما ، می تواند به شما کمک کند تا با هدف خود ارتباط برقرار کنید ، بر بلوک ها غلبه کنید و به شما در پیمایش سفر قهرمان یا قهرمان خود کمک کند.

معنی کلمات Nero Linguistic Programming چیست؟آموزش ان ال پی
نام برنامه نویسی زبان عصبی از آنجا آغاز شد که بنیانگذار ریچارد بندلر به اتهام سرعت غیر مجاز توسط پلیس متوقف شد. از او حرفه خود خواسته شد و پس از نگاهی کوتاه به عنوان برخی از کتابهای اتومبیل خود ، نام او را در همان لحظه مطرح کرد. با وجود این ، نام توصیف مفیدی از آنچه که ما انجام می دهیم ارائه می دهد.

نورو یعنی ارتباط با سیستم عصبی. اطلاعاتی که از طریق حواس خود می گیریم بر عملکرد عصبی ما تأثیر می گذارد. اگر دقت در دریافت اطلاعات را بهبود ببخشیم ، یعنی بهتر گوش می دهیم و بیشتر نظاره می کنیم ، بنابراین به تجربه خود و دیگران بازتر هستیم. این بدان معناست که مغز ما از اطلاعات بهتری برای تصمیم گیری کمک می کند.

  • ۰۰/۰۴/۱۷
  • نگار روح الامین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی